lundi 17 novembre 2014

Défi/Challenge 198 Less is More

Pour cette semaine le défi consiste à placer plus qu'un arbre sur notre projet. J'ai choisi une scène d'hiver créé avec des encres Distress en respectent la consigne "Clean and Simple".Pour donner du relief à mon projet j'ai collé une bande de papier avec une autre texture que mon carton de base avec une bande 3D en mousse double faces.
J'ai utilisé des encres Distress, une étampe Memory Box Tree Border  et mon étampe Magenta nuages
 

11 commentaires:

  1. WoW! Carole your cards get better and better.
    What you create with distress inks is out of this world.
    Your clouds are AMAZING and loving the wintery scene you've put together.
    Thanks so much for sharing and taking part.
    Sarah xx
    Less is More

    RépondreEffacer
    Réponses
    1. Ho!, Thanks you for your so nice words I'm very touch!!

      Effacer
  2. This is an amazing sky Carole, it's a wonderful winter scene... great inking and stamping!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    RépondreEffacer
    Réponses
    1. Thanks to you, it's very plaisant to read you such a nice comment!

      Effacer
  3. J'aime vraiment beaucoup tes nuages!!!

    RépondreEffacer
    Réponses
    1. Merci c'est gentil, c'est l'étampe nuages de la compagnie Magenta.

      Effacer
  4. Carol c'est formidable!
    What a beautiful snowy scene and the sky you created looks amazing
    Thank you so much for joining us at Less is More this week.
    Anne
    LIM Designer

    RépondreEffacer